Home › Forums › Stel je voor › Voorstelpost › Reply To: Voorstelpost
Goedemorgen andere creatievelingen!
Ik zal de aftrap doen;-)
Verhaaltjes – enzo is mijn bedrijf sinds 1 januari 2022 en sinds dien ben ik bezig om dit op poten te zetten. Sinds ik een paar jaar geleden een burn-out kreeg heb ik mijn werkbare leven op zijn kop gegooid door een opleiding tot psychodynamisch therapeut te gaan volgen en kinderverhalen te schrijven.
Deze kinderverhalen heb ik uitgeschreven over telkens meer dan 19 ansichtkaarten om telkens en stukje verhaal op te sturen naar een kind die wel wat vrolijkheid kan gebruiken. Dit kan zijn als ze langdurig ziek zijn, of als opa en oma ver weg wonen of hun ouders zijn gescheiden en 1 van de 2 toch een beetje bij hun kind wil zijn. Ik heb hier een verzamelmapje, knutselblokje en koffer bij laten maken om de belevenis compleet te maken.
Het is mijn droom om veel kindjes blij te maken en met mijn opleiding hoop ik jongeren en jong volwassenen weer in hun kracht te laten staan en inzicht te geven.
In deze groep hoop ik wat gelijkgestemden te ontmoeten die ook tegen dingen aanlopen als even willen brainstormen, elkaar weer even moed te geven om door te gaan en misschien samen offline op een plek willen werken voor de gezelligheid en motivatie.
Ik ben benieuwd naar de rest van de groep.
Lieve groet,
Marian