Reageer op: Voorstelpost

Home Forums Stel je voor Voorstelpost Reageer op: Voorstelpost

Hoi,

Ik ben Irene, mijn bedrijf is Flexsis.
Wat ik doe en waar ik gelukkig van wordt is het bouwen en onderhouden van websites.
Het inrichten van funnels en email automations en daarnaast word ik erg gelukkig van de vrienden, familie en connecties die ik tijdens het ondernemen heb opgebouwd 🙂

Ik ben sinds 2 jaar bezig met het opbouwen van mijn bedrijf en dat heb ik altijd naast mijn loondienst baan gedaan. Vanaf 26 Mei ga ik fulltime ondernemen. Ik word echt onwijs blij van het idee dat ik straks hele dagen mag doen waar ik gelukkig van wordt!

Vanaf dat moment is er ook weer tijd en ruimte in mijn leven voor een hondje en dat word tijd.
Ik mis het om wat leven in huis te hebben en heb dan meteen een goed excuus om wat meer van mijn bureaustoel af te komen en te gaan wandelen 🙂

Ook ben ik een groot voorstander van samenwerken, dat ondanks ik een eenmanszaak heb.
Mijn zusje is ook technisch VA en het is heerlijk om met haar te kunnen sparren en soms samen te werken. Ook is het super om met Suzanne te werken, heerlijk al die ideeën en frisse kijk op mijn werk zoals mijn eerste weggever die ik binnenkort de online wereld in stuur.

“Teamwork makes the dream work”

Feitje(s) over mezelf:

* Ik kan de tijd echt zwaar verliezen in mijn werk
* Ik ben allergisch voor openstaande notificaties
* Ik ben gek op muntthee (vers en van pickwick) en chocolatchip mintijs

Groetjes Irene