Reageer op: Voorstelpost

Home Forums Stel je voor Voorstelpost Reageer op: Voorstelpost

Hoi iedereen,

Mijn naam is Nicky Bakker, creatief maker en het creatieve brein achter mijn bedrijf HoutSchrift. Ik heb mijn bedrijf september vorig jaar opgericht. Ik maak unieke, handgemaakte naamborden van hout. Geen standaard plankje van bijvoorbeeld de Xenos of de Action, maar echt met passie voor ontwerp en houtbewerking gemaakt. Een ware eyecather voor ieder interieur, baby- of kinderkamer.

Mijn naamborden hebben eigen stijl, mijn eigen HoutSchrift! Dit doordat ik met verschillende lagen hout werk en onderdelen met de hand bewerk ‘shape’ om rondingen in te maken. Hierdoor creëer ik een gelaagdheid en 3D-effect in mijn borden en dit is mijn eigen, unieke stijl.

Met mijn achtergrond als illustrator en grafisch ontwerper kan ik mijn eigen ontwerpen maken of een ontwerp maken helemaal naar wens de klant. Hierdoor wil ik de klant echt speciaal laten voelen en echt iets van waarde bieden, iets wat niemand anders heeft.

Dit even in een nutshell mijn bedrijf HoutSchrift 🙂

Ik hoop hier een community te vinden waar we elkaar kunnen inspireren, aanmoedigen, samenwerken of elkaar op weg kunnen helpen.

Ik ben te volgen op Instagram en Facebook (@HoutSchrift). Heb nog geen website, ik hoop deze later dit jaar te kunnen lanceren. Wordt aan gewerkt! 🙂

Creatieve groet,

Nicky