Home › Forums › Stel je voor › Voorstelpost › Reageer op: Voorstelpost
Hi allemaal,
Ik ben Hanneke en als freelance video editor help ik ondernemers met hun video content die ze graag in willen zetten voor hun onderneming. Ik help ze met de videomontage van hun video content om deze zowel inhoudelijk als visueel sterk neer te zetten. Wat ik zoal monteer zijn video’s gericht voor social media, online cursus, vlogs etc. Dus dat zijn vaak uitlegvideo’s, promotievideo’s, maar ook nabewerking van livestreams (bijv. masterclasses).
Ik richt me nu voornamelijk op vrouwelijke ondernemers, maar ook help ik mkb’ers met videomontage en 360° videoproducties (VR). Vanwege deze combinatie heet mijn bedrijf ook ‘Video editR’. De 1e en laatste letter van mijn bedrijfsnaam maakt VR (Virtual Reality) en als je het uitspreekt zeg je al snel video editor.
Vanaf jongs af aan ben ik altijd onder de indruk geweest van hoe mooi, krachtig of emotioneel een verhaal vertelt kan worden met beeld en geluid. Wanneer er een idee of concept voor mij ligt, word ik enthousiast. En wanneer ik dan een berg videomateriaal in mijn handen krijg, kan ik niet wachten om binnen de kaders van het concept mijn creativiteit los te laten. Grappig feitje: Ik ben ook een enorme film- en seriefanaat, dus ook in prive sfeer omring ik mij ook met video :-).
Ik hoop in deze groep met andere ondernemers te kunnen sparren over punten waar we tegenaan lopen, en elkaar te helpen als je bijv. net even dat zetje nodig hebt om door te pakken.
Groetjes Hanneke
Op mijn website staat ook mijn portfolio mocht je nieuwsgierig zijn 🙂 https://videoeditr.nl/