Voorstelpost

Home Forums Stel je voor Voorstelpost

Weergave van 9 reactie threads
  • Auteur

Dit is de plek om jezelf voor te stellen aan de andere deelnemers.
      Vol creativiteit, vol inspiratie.

Vertel wie je bent, wat je doet, misschien een tof feitje over jezelf (foto’s uploaden komt snel)

Ik ben heel benieuwd!

Oja en vertel ook gelijk even wat je reden is om hier lid te worden 😉

Goedemorgen andere creatievelingen!

Ik zal de aftrap doen;-)

Verhaaltjes – enzo is mijn bedrijf sinds 1 januari 2022 en sinds dien ben ik bezig om dit op poten te zetten. Sinds ik een paar jaar geleden een burn-out kreeg heb ik mijn werkbare leven op zijn kop gegooid door een opleiding tot psychodynamisch therapeut te gaan volgen en kinderverhalen te schrijven.

Deze kinderverhalen heb ik uitgeschreven over telkens meer dan 19 ansichtkaarten om telkens en stukje verhaal op te sturen naar een kind die wel wat vrolijkheid kan gebruiken. Dit kan zijn als ze langdurig ziek zijn, of als opa en oma ver weg wonen of hun ouders zijn gescheiden en 1 van de 2 toch een beetje bij hun kind wil zijn. Ik heb hier een verzamelmapje, knutselblokje en koffer bij laten maken om de belevenis compleet te maken.

Het is mijn droom om veel kindjes blij te maken en met mijn opleiding hoop ik jongeren en jong volwassenen weer in hun kracht te laten staan en inzicht te geven.

In deze groep hoop ik wat gelijkgestemden te ontmoeten die ook tegen dingen aanlopen als even willen brainstormen, elkaar weer even moed te geven om door te gaan en misschien samen offline op een plek willen werken voor de gezelligheid en motivatie.

Ik ben benieuwd naar de rest van de groep.

Lieve groet,

Marian

Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.

Jaaaa tof dat je er bent Marian! Heel leuk om te zien wat je doet en je daarin steeds nieuwsgierig en blijft leren. Tof om te horen dat je ook graag offline wilt ontmoeten, lijkt mij ook heel mooi. Dankjewel dat je het deelt!

Hoi,

Ik ben Irene, mijn bedrijf is Flexsis.
      Wat ik doe en waar ik gelukkig van wordt is het bouwen en onderhouden van websites.
      Het inrichten van funnels en email automations en daarnaast word ik erg gelukkig van de vrienden, familie en connecties die ik tijdens het ondernemen heb opgebouwd 🙂

Ik ben sinds 2 jaar bezig met het opbouwen van mijn bedrijf en dat heb ik altijd naast mijn loondienst baan gedaan. Vanaf 26 Mei ga ik fulltime ondernemen. Ik word echt onwijs blij van het idee dat ik straks hele dagen mag doen waar ik gelukkig van wordt!

Vanaf dat moment is er ook weer tijd en ruimte in mijn leven voor een hondje en dat word tijd.
      Ik mis het om wat leven in huis te hebben en heb dan meteen een goed excuus om wat meer van mijn bureaustoel af te komen en te gaan wandelen 🙂

Ook ben ik een groot voorstander van samenwerken, dat ondanks ik een eenmanszaak heb.
      Mijn zusje is ook technisch VA en het is heerlijk om met haar te kunnen sparren en soms samen te werken. Ook is het super om met Suzanne te werken, heerlijk al die ideeën en frisse kijk op mijn werk zoals mijn eerste weggever die ik binnenkort de online wereld in stuur.

“Teamwork makes the dream work”

Feitje(s) over mezelf:

* Ik kan de tijd echt zwaar verliezen in mijn werk
      * Ik ben allergisch voor openstaande notificaties
      * Ik ben gek op muntthee (vers en van pickwick) en chocolatchip mintijs

Groetjes Irene

Jaaaa Hoe kan ik ook zonder jou he Irene?
        Onwijs tof dat je lekker fulltime gaat ondernemen, dat gaat 100% goedkomen en ook gezellig met je hond! Ik vind Chololade en Mint wel echt een vieze combinatie altijd hahaha 😛

Hallo Mensen,

Ben distributeur bij het bedrijf Juice plus waar je je eigen business kan opbouwen. Pur _for_you_josiane is mijn naam waar ik onder werk. Ik ben hiermee bezig vanaf Juni 2022

Ik haal er voldoening uit om mensen te helpen met een gezonde leefstijl. En daarbij de mooie producten van juice plus te gebruiken.

Vind soms lastig om mezelf echt ondernemer te noemen, omdat ik eigenlijk onderdeel ben van een bedrijf.

Heb altijd 1001 ideeën om te droppen op insta en facebook maar krijg eigenlijk bijna nooit reactie. Ben erachter gekomen dat reels wel heel veel bekeken worden maar daar komen helaas geen volgers uit.

Zou het fijn vinden om meer inzicht te krijgen van jullie uit deze groep en soms wat moed om door te zetten ook als het niet altijd lukt. En besteed eigenlijk te veel tijd aan insta met weinig klanten tot gevolg. Zou daar graag handvaten voor hebben.

Ben hiernaast ook nog verpleegkundige in de thuiszorg en moeder van 3 jongens!

Groetjes Josiane

Ha Josiane,

Tof dat je er inderdaad bij bent! Net wat anders dan d e meeste creatievelingen hier, maar ik denk echt wel waar jij verder mee kan komen ! Succes girl!

Hallo allemaal.

Ik ben Marrigje. Woonachtig op Texel en heb daar een creatief bedrijf Wad Creatief.
      iedereen maakt foto’s op haar/zijn telefoon en die blijven ergens in cyberspace hangen. Zo jammer is dat. Mijn missie is al die foto’s in albums krijgen. Liefst creatief bewerkt zodat ze bekennen worden.
      mij heb net dozen foto’s uit mijn ouderlijk huis gekregen en zo leuk om mijn ouders jong te zien. Dat gun ik iedereen.
      daarvoor organiseer ik workshops en cropavonden en verkoop is materialen van het merk Stampin’Up! Waar ik demonstrator voor ben.
      nieuw in het assortiment is Bie journaling wat meer verbinding heeft met bovenstaande dan je denkt.

tenslotte ben ik een Bagette. Wij maken GreenBagLady tassen van gedoneerd materiaal en geven die weg zodat er geen plastictassen gebruikt hoeven worden.

Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.

Jaaa Natuurlijk Marrigje! Ik vind het zo super tof dat je hier bent 🙂 ! Echt, de creatieve duizendpoot bij uitstek. De vraag is altijd, wat doe je niet haha.

Hoihoi, ik ben Miranda Koreman en heb onlangs een carrière switch gemaakt van secretaresse naar Creator Op Maat (zelfstandige).
      Ik maak digitale levensverhalen in videovorm en mijn doelgroep is mensen met dementie en hun familieleden (maar ook voor r.i.p. huisdieren).

Wat ik tot nu toe heel moeilijk vind is dat ik mezelf en mijn dienst moet verkopen, netwerken om aan opdrachten te komen.

Via deze groep wil ik meer kennis opdoen over het creatief ondernemen.

Groetjes Miranda Koreman
      http://www.creatoropmaat.nl is mijn website

Onwijs leuk dat je hier erbij bent Miranda, ik denk dat deze groep creatievelingen echt wel mooi bij je kan aansluiten 🙂 ! Laat het zeker weten als je vragen hebt “:)

Hoi iedereen,

Mijn naam is Nicky Bakker, creatief maker en het creatieve brein achter mijn bedrijf HoutSchrift. Ik heb mijn bedrijf september vorig jaar opgericht. Ik maak unieke, handgemaakte naamborden van hout. Geen standaard plankje van bijvoorbeeld de Xenos of de Action, maar echt met passie voor ontwerp en houtbewerking gemaakt. Een ware eyecather voor ieder interieur, baby- of kinderkamer.

Mijn naamborden hebben eigen stijl, mijn eigen HoutSchrift! Dit doordat ik met verschillende lagen hout werk en onderdelen met de hand bewerk ‘shape’ om rondingen in te maken. Hierdoor creëer ik een gelaagdheid en 3D-effect in mijn borden en dit is mijn eigen, unieke stijl.

Met mijn achtergrond als illustrator en grafisch ontwerper kan ik mijn eigen ontwerpen maken of een ontwerp maken helemaal naar wens de klant. Hierdoor wil ik de klant echt speciaal laten voelen en echt iets van waarde bieden, iets wat niemand anders heeft.

Dit even in een nutshell mijn bedrijf HoutSchrift 🙂

Ik hoop hier een community te vinden waar we elkaar kunnen inspireren, aanmoedigen, samenwerken of elkaar op weg kunnen helpen.

Ik ben te volgen op Instagram en Facebook (@HoutSchrift). Heb nog geen website, ik hoop deze later dit jaar te kunnen lanceren. Wordt aan gewerkt! 🙂

Creatieve groet,

Nicky

Jaaa Nicky, onwijs leuk dat je erbij bent 🙂 ! Echt heel tof werk wat je maakt, en zeker de combinatie van jouw achtergrond als grafisch designer maakt het ook heel uniek.

Hi allemaal,

Ik ben Hanneke en als freelance video editor help ik ondernemers met hun video content die ze graag in willen zetten voor hun onderneming. Ik help ze met de videomontage van hun video content om deze zowel inhoudelijk als visueel sterk neer te zetten. Wat ik zoal monteer zijn video’s gericht voor social media, online cursus, vlogs etc. Dus dat zijn vaak uitlegvideo’s, promotievideo’s, maar ook nabewerking van livestreams (bijv. masterclasses).

Ik richt me nu voornamelijk op vrouwelijke ondernemers, maar ook help ik mkb’ers met videomontage en 360° videoproducties (VR). Vanwege deze combinatie heet mijn bedrijf ook ‘Video editR’. De 1e en laatste letter van mijn bedrijfsnaam maakt VR (Virtual Reality) en als je het uitspreekt zeg je al snel video editor.

Vanaf jongs af aan ben ik altijd onder de indruk geweest van hoe mooi, krachtig of emotioneel een verhaal vertelt kan worden met beeld en geluid. Wanneer er een idee of concept voor mij ligt, word ik enthousiast. En wanneer ik dan een berg videomateriaal in mijn handen krijg, kan ik niet wachten om binnen de kaders van het concept mijn creativiteit los te laten. Grappig feitje: Ik ben ook een enorme film- en seriefanaat, dus ook in prive sfeer omring ik mij ook met video :-).

Ik hoop in deze groep met andere ondernemers te kunnen sparren over punten waar we tegenaan lopen, en elkaar te helpen als je bijv. net even dat zetje nodig hebt om door te pakken.

Groetjes Hanneke

Op mijn website staat ook mijn portfolio mocht je nieuwsgierig zijn 🙂  https://videoeditr.nl/

Ja leuk dat je erbij bent Hanneke! Hele toffe concepten en mooi zo aan het werk te gaan 🎉

Hi allemaal,

Ik ben Sybrinne en ben allround portretfotograaf in regio Rotterdam, waarbij ik me richt op zowel particulieren als bedrijven, omdat ik zo gelukkig word van variatie in mijn werk. Ik maak graag tijdloze portretten, in de studio of op een mooie locatie, waarbij ik geen trendgevoelige edit gebruik maar de echte kleuren terug laat zien.

Sinds oktober 2022 ben ik fulltime ondernemer en ik merk dat ik het contact met collega’s het meeste mis. Vandaar mijn aanmelding in deze groep 🙂

Ben je benieuwd naar mijn werk? Bekijk dan http://www.in-beeld-fotografie.nl of volg me op Instagram (@in_beeld_fotografie en sinds kort @business.in.beeld

Liefs, Sybrinne

JAAAA onwijs toffe stap Sybrinne om fulltime ondernemer te worden. Hopelijk vind je hier inderdaad waardevolle contacten, zou leuk zijn!

Weergave van 9 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.